torsdag 31 januari 2008

Gästinlägg: Bobcat


Oh yeah, lite blogg guest appeareance här på ohm-bloggen av moi! Ni kan kalla mig för Bobcat efter min obsession av bob kelso(bobcat,bobbo aka.) från scrubs.

Nog med struntprat! tänkte att jag skulle dela med mig av lite grymma tunes, och då menar jag inte tunes som halva house-bloggvärlden redan har postat 2000gånger. Dessa tracks är ej senaste skiten men går under titeln "ess" i min cd case och är inget att ta förhacker, jag säger detta åt er, lyssna 2-3gånger på dessa bad boys så får ni ett gäng headbangers i ipoden i
åtminstone några veckor!

5 av varje, först ut kommersiell house, keep it grooovin baby!

david penn & dj pippi - do u feel it (piano mix)
filo & peri - long train running (club mix)
ian oliver ft. shantel - bucovina (markus gardeweg remix)
dark mountain group - lose control (axwell sexyback stutz rework)
mync project - r u sure (ran shani remix)

techno, minimal & tech house

italoboyz - viktor casanova (samim remix)
dubfire - i feel speed (booka shade dub)
shlomi aber - sekur
christian smith & john selway - transit time (dubfire remix)
alex young - danger

peace out!! /bobcat

PS: om själva inlägget eller något i det trampar någon på tårna så är vi i olearyshousemafia helt utan ansvar, vi skyller allt på "bobcat" mohahaa